© 2016 © nww24.pl

ksiazki cwierczakiewiczowej

ksiazki cwierczakiewiczowej

Project Management rada Optymalne zaplecze Rozmiary

Spotkania stanowią integralną część funkcji zarządzania projektami każdego projektu. Jednak wiele spotkań są niewłaściwe lub źle ustawione i to jest bardzo łatwe do organizacji spotkań, które zapewniają ograniczoną korzyści dla uczestników. Jednym z kluczowych czynników zaangażowanych w upewniając się, że zorganizowanie udanego spotkania jest upewnienie się, że masz odpowiednich ludzi w obecności.

Ktoś kiedyś powiedział mi o kawałek badań, które wyglądały na optymalnym rozmiarze efektywnych spotkań. W pracy jak Project Management jest to szczególnie ważne ze względu na duża liczba spotkań uczestniczyć, z których wiele jest pod przewodnictwem Kierownika Projektu.

ksiazki cwierczakiewiczowej

Badania w pytaniu (nie pamiętam kto to zrobił) sugeruje, że 12 uczestników jest maksymalna dla udanego spotkania, gdzie każdy może skutecznie komunikować. I raczej się zgadza się z tą oceną i starać się ograniczyć rozmiar spotkań trzymam się wokół tej liczby. Mimo wszystko, do 15 uczestników prawdopodobnie będzie działać OK.

Problemem jest to, że kiedy jesteś zarządzania dużą zespół projektowy (powiedzmy na budowie) może być o wiele więcej kluczowych osób zaangażowanych. Na przykład architekci, inżynierowie, kierownicy projektów, menedżerów kosztów, zespół klienta, interesariuszy. Wszyscy ci ludzie rzeczywiście mają swój udział w projekcie, a zatem powód, aby tam być. Jest to na ogół do Kierownika Projektu, aby nawiązać połączenie wyroku i zaprosić najbardziej odpowiednich ludzi.

Znam wielu Menedżer Projektu, którzy zapraszają 20-30 osób na spotkanie. jest nie tylko nieefektywne wykorzystanie czasu (myślę o kosztach dla klienta, jeśli każdy jest na stawkach dziennych Fotometr AL400 +), ale oznacza to również, że większość ludzi nie będzie się bardzo niewiele z niego.

Wpis zawdzięczamy